Aj aj



Ja så har man överlevt tandläkaren i dag. Men det gjorde faktiskt ont. Drog ut en tand som jag haft kronisk inflammation i i tre år. Ja inte i tanden men i käken under. Den satt fast den rackaren. Det tog över en timma att få ut den. Sen fick jag en stor blödning. Nu en rackarns tandvärk. Gnäll Gnäll

I går satt jag hela dagen och fixade med bloggen och gjorde om och fixade och trixade. Ja inte hela dagen men mycket av den. Sen var jag så hurtig att jag skjutsade Hanna och Nellie till skogen för att jogga. Släppte av dem på skogsväg sen sprang de till mej i stenviken. Det var väl hurtigt av mej. Jag gick ju i alla fall till bilen. I dag har det mest blivit tandvärks gnäll och lite tvätt. Sen sova lite på bryggan i stenviken efter att ha ätit revbenspjäll och ostfralla där. Innan jag gick hem kastade jag i min dotter med kläderna på i sjön. Vad ska man med barn till om man inte får plåga dem lite. HiHi!

Lillatanta hon lever ett riktigt gott liv hon. Hoppas det samma

Kraaaaam och tack för att ni finns


Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch lät så äckligt det där med tandläkaren :( blöh!



Haha jah VERKLIGEN hurtigt av dig! X'D Hahah..



GO FOR IT, mamma! ^^ Rätt åt henne.

2009-08-27 @ 23:10:22
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Fläskdansen

Tandläkaren är då inte rolig. Och dyrt är det också! Men jag har haft sån tur att jag hamnat på Tandläkarhögskolan, där man dels får ett jätteproffsigt arbete, dels bara betalar en spottstyver för allting.



Jag blev klar nu i våras efter drygt ett års slit. Tre broar, en krona och två käkkirurgiska ingrepp. Priset blev c:a 1500:- för alltihop!

2009-08-28 @ 07:28:37
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com
Postat av: Agath

Hej Lillatanta!

Aj då har du fått dragit ut enn tand,

jaha då får du hitta en ny go tand att

äta med inte santler



Så trevligt att du tittade in.

Oja och så fort jag gjort en sak så är

det något annat som bromsar,inte kul alls

Men nu börjar jag se en ljusning i horisonten

i alla fall,så om det läks som det ska på fötterna

så ska jag snart kunna börja så smått att gå igen.

Jag önskar dej en fin Fredag.

MVH//Agath



2009-08-28 @ 14:33:57
URL: http://blogg.passagen.se/agath
Postat av: Doris

Uff, man blir ju riktigt skrajsen när man ser din tandläkare !!

Underbara bilder från din Stenvik i föregående blogg, kan tro att ni njuter av att vara där, fin bild på lilla Nellie också :0).

Önskar dig en skön helg !

Kramar, Doris

2009-08-29 @ 05:41:02
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0