shopping



Halloy
Ojoj vad vi shoppade i går tjejerna och jag, ja jag berättade ju att jag städat och rensat garderober, det blev så mycket plats att jag måste köpa nytt. Vilken tur man kan ha. Jag hade endast ett par jeans två jogging byxor två t-shirts utslitna och två jumprar kvar när rensningen var gjord skojar inte det var tomt så det ekande åja några par trosor och strumpor fanns det allt där inne med och två cardigan, så lite tog tanta visst i.

Men nu var det dags tyckte Hanna att ta ut mamma på en shoppingrunda det blev jeans en skjorta två t-shirts, halsband, örhängen och ett par vita tennisskor med lila detaljer. Så nu kan Lillatanta vara fin igen. Känner mig riktigt rik och lyxig faktiskt. Skrämde tjejerna att nu kommer alla snygga killar bara kolla på mig. De log lite men såg inte särskilt oroliga ut. Jag kanske borde gå ner en 20 kg innan de behöver känna sig hotade hihi.


Det är så här jag tror ,att jag är en smal snygg kvinna
men när jag ser i spegeln så säger den något annat,suck !sånt är livet sanningen gör ont hihi

 Tur jag har min Lillagubben så jag inte behöver tävla med en 15 och 17-åring som är i sina glansdagar. De hittade allt lite fint de med. Dyrt blev det men härligt o roligt. Trodde inte att jag skulle komma upp ur sängen i dag men det gick, små grejade lite på förmiddagen och var ute och plockade vitsippor med Maria och vovve Nellie



men nu är det stopp. Tur man har sin älskade dator då. Ligger i min sköna säng och kan ändå ha kontakt med hela världen inte klokt vad bra egentligen. Klick så kan jag läsa precis om det jag är intresserad av, klick så kan jag kolla vädret, matrecept, prata med en vän. Vist är datan fantastisk

 kraaaaaaaam och tack för att du finns/Lillatanta 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att köpa nytt skoj att känna sig fin.Nej inte är vi 15 längre :) men nu sitter skönheten på insidan :) Ha en toppen skön lörda min Vän /Nilla

2010-04-24 @ 17:52:32
Postat av: Anette

Shoppa behöver jag med, jag tror jag har haft samma sommarjacka i över 5 år nu + att jag fick mammas jacka efter hon gick bort men det är ju 3 år sen så det är nog på tiden att jag skaffar mig en ny och sen behöver jag nya jeans också, oj...jag blir trött bara jag tänker på det för precis som för dig så finns inte orken här, det får bli en av mina "må-bra-dagar".



Ha det gott, vi ses på facebook! Kram/Anette

2010-04-24 @ 23:13:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/396
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

EN riktigt rolig dag blev det ju! :D Jag tyckte i alla fall det och du blev ju ursnygg i dina kläder hih =D det får vi göra om snart!

2010-04-25 @ 01:45:02
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: britten sa....

va härligt ..och visst kommer jag ihåg dig ..roligt att du är tillbaka

2010-04-25 @ 16:30:54
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Doris

Så härligt att du fick köpt så mycket fint !

Och visst är datorn helt underbar ;0).

Sköt om dig, kramar, Doris

2010-04-26 @ 01:55:28
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Anonym

Kul med nya kläder. Jag känner starkt att jag måste köpa ny sommarjacka i år. Den jag har är 21 år i augusti... fast den sydde jag själv med hjälp av en ung sykunnig väninna. Sen får jag väl prova lite byxor och så, vet inte vad jag kommer i. T-shirts är bra, de töjer sig :)

Underbart med en laptop så du kan ligga och ha kontakt med omvärlden. Skulle jag vinna på min lott, då blir det både ny stationär dator och bärbar. Fast det händer väl inte.

Solen skiner här!

Kram, Pova

2010-04-26 @ 08:55:17
URL: http://povanorrkoping.spaces.live.com
Postat av: Ninni

Härligt med nya kläder! Jag känner igen mig i din bild på tjejen som tror hon är smal men spegeln säger nåt annat. :-) Inte är det roligt att se sig i spegeln inte.

Någon laptop har inte vi skaffat oss. Vi är glada att bredbandet fungerar på en dator så vi vågar inte chansa på nåt trådlöst nätverk. Vi har inte de bästa förhållanden här där vi bor. Vi bor 6 km från telestationen som vi hör till så det går inte så snabbt här heller. Mobiltelefonen har dålig täckning också. Men vi får vara glada så länge det fungerar. Börjar de plocka ner teleledningar och sånt då sitter vi pyrt till. Men nog skulle det vara mysigt att kunna surfa var som helst i huset. Tur att du kan det när inte kroppen vill vara uppe utan vill vila.

Kram.

2010-04-26 @ 11:26:59
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0