Motorgruppen

 
halloy



Nu har jag haft vår snälla vän Mattias här för att hjälpa mej med min hemsida. Det bara krånglar ihop sej. Jag har gjort en hemsida åt Baptistkyrkan med som jag sköter här hemifrån och när jag fick två olika servrar så blev det för krångligt för en stackars liten tant. Tur det finns data proffs hihi.

I går blev mitt mys att ligga i hammocken skulle lägga mej där och sola lite tänkte jag, men solen gick precis i moln. Men har man bestämt sej för mys så har man med två filtar blev det så varmt och gott så jag somnade i över en timme. Det behövde jag efter all vårstädning.


På kvällen hade vi motorgruppen här som varje måndag i 5 år. Det är så roligt med alla grabbarna. De flesta har varit med sen start. I början var det moppar nu är det bilar för hela slanten nja föresten en moppekille och så gräsklippartraktorn har de allt mekat med. I går fick de smörgåstårta i lön av en tant som de hjälpte med bilen. De brukar ta ut det i natura. För äta är de bra på de här grabbarna undras hur många limpor det gått åt under de femåren de hållit på.


Nej vet ni vad nu ska jag ta mitt relaxbad fryser och huvudet värker så det ska bli så skönt. Ska ta och tända ett ljus med. Bara vovve Nellie och jag hemma. Så lugnt och skönt


Kommentarer
Postat av: Nilla

ÅH det lät mysigt att sova uta :)

2010-05-04 @ 18:22:17
Postat av: livsnjutare

Hej!

Skönt med lite vila i hammocken, men det var ju tur att du hade filtar annars hade du sannerligen frusit.

Ni verkar att ha trevligt.

Tack för att du kom in till mig och hälsade på.

Önskar dig allt gott!

Kram!

2010-05-04 @ 19:05:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2427
Postat av: Agath

Hej Lilltanta!

Och vad skönt det låter att ta sig ett bad,det var

län ge sen jag hade ett badkar att lägga mig ett

relaxbad och känna när varje muskel slappnar av.



Nej det tycker inte jag heller man kan få för många av.Kram.

Jag har tandläkarskräck och inte gjorde det saken bättre utan jag fick punga ut med 1778

och det blir nog lika mycket nästa gång för

klart som korvspa att hon hittade ett hålsuck

Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.

Kramar.



2010-05-04 @ 19:08:15
URL: http://agaths-kaksmulor.blogspot.com/
Postat av: Agath

Hej Lilltanta!

O vad skönt att lägga sig i ett badkar det var

länge sen jag gjorde det man kände varje muskel slappna av.



Nej det tycker inte jag heller man kan få för många av.Kram.

Jag har tandläkarskräck och inte gjorde det saken bättre utan jag fick punga ut med 1778

och det blir nog lika mycket nästa gång för

klart som korvspa att hon hittade ett hål suck

Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.

Kramar.



2010-05-04 @ 19:10:59
URL: http://agaths-kaksmulor.blogspot.com/
Postat av: Agath

Äsch nu blev det dubbelt

Kram i alla fall.

2010-05-04 @ 19:12:05
URL: http://agaths-kaksmulor.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Har ni så skönt så ni tagit ut hammocken redan? Här ligger sånt nog nån vecka fram i tiden. Nu har vi ingen hammock heller men det är skönt att ligga i soffan på altan också när det blir lite varmare ute.

Du är duktig du som sköter med hemsidor. Något jag skulle vilja men inte känner mig helt säker på att jag klarar av.

Ha det gött!

Kram.

2010-05-04 @ 20:35:44
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Pova

He, he, ja hur många limpor kan man tänka sig? Några långtradare från Stora Bageriet skulle jag tro.

Bada är så skönt. Men jag törs inte göra det när jag är ensam. Tar mig ner i badkaret men inte upp! suck

Kram

2010-05-04 @ 22:10:40
URL: http://povanorrkoping.spaces.live.com
Postat av: Pialotta

Fint att somna till lite så där hux flux.. jag gjorde det samma här i kväll på soffan framför Tv-n.. brukar väldigt sällan hända ska jag säga. Men jag var väl riktigt trött och behövde sömnen:)

Så ni är så motorintresserade, kul att ha alla samlade då förstår jag:)

Ha de fint Lilla Tanten och mys på:)

Kram till dig som orkar hitta mina bloggar efter så lång tid:)

2010-05-04 @ 22:55:30
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: britten sa

hoppas du hade det skönt i badet ..hälsa lilla vovv

2010-05-05 @ 10:01:33
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt med bad i kar =D själv har jag inget kar men sedan Tom flyttat hem hit till Baacke så får jag låna hans, säger jag <3 Igår fick hundarna låna det. Silas fick fnatt och började jaga svanar efter älvkanten. Jga kan lova att jag inte visste om jag skulle börja gråta lr lägga mig ner och bara låtsats som det regnade. Stressigt blev det iaf. Hade 1 1/2 tim på mig att få de rena och torra. Skulle på Personalmöte på em. Lät härligt iaf med en sovstund i hammocken.

Kramiz !!

2010-05-06 @ 14:17:09
Postat av: Thessan

Ha en bra helg! Göra nåt kul?

2010-05-07 @ 07:29:31
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0