Födelsedagskalas




Nehej nu är det verkligen dags att skriva en blogg igen. Jag blev fast i arbetet med min hemsida, har byggt om där en hel del. Sen kom jag på att snart är det jul och min julsida måste uppdateras och fixas. Välkomna dit, försöker sätta in lite nytt varje dag. Snart är det dags att öppna adventskalendern för all som har barnasinnet kvar. Jobbar med den med nu. Annars har jag haft fullt upp med att fylla år . Jag var inte så pigg i kroppen så jag bestämde mej för att bara familjen skulle fira mej. Det blev riktigt mysigt måste jag säga.
Den här fina tårtan gjorde Johannes Nathalie på sin praktik åt mej. Godare tårta har jag inte ätit, päronsmak mums. Den var alltså inte bara vacker utan super god med
Efter tårtätning spelade vi spel. Kasta gris. Eftersom jag inte kan sitta så var alla så snälla och låg på golvet och spelade med födelsedagsbarnet. Stackars Hanna är sjuk och ligger med armarna över huvudet,snorungen ville inte vara med på bild hihi. 

De här stackars grisarna kastade vi.
Men de ser ganska glada ut.

bathalie den duktiga tårtbagaren och Johannes,klart att Nellie lade sej mitt på spelplan
Min rutiga skjorta ja och så jag förstås,mamma till vänster kaj till höger.
Ja till och med lilla mamma ställde uppoch krånglade ner sej på golvet.
Min mamma och kaj här kommer hedersgästerna som gjorde min dag så speciell hihi

nej sanningen att säga är min familj mina störta, bästa ,finaste glädjespridare
En riktigt härlig 45 årsdag trotts liggläge såg de till att det blev.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det tycker jag verkligen att det blev =) <3 Det förtjänar du ;)



svar: Klart jag var tvungen att hämnas lite på syrran xD hihi

2010-11-22 @ 00:20:14
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Doris

Låter som en verkligt mysig födelsedag !

Sköt om dig, kram

2010-11-22 @ 01:56:35
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Ninni

Vilken härlig födelsedag! Kasta gris är kul att spela och med så fint sällskap så kunde det väl inte bli bättre. :-)

Tårtan såg verkligen läcker ut! Jag gillar choklad och päron inuti låter gott.

Vad du är duktig med din hemsida. Jag är sugen ibland jag med på att göra en egen hemsida men det är bara att konstatera att jag har full schå att hinna med bloggen så det blir nog ingen riktig hemsida för mig än.

Kramar i kubik!

2010-11-22 @ 08:49:18
URL: http://ninni1960.wordpress.com
Postat av: Pialotta

Kul att se din stora familj på golvet spela Gris;)

Grattis på din födelsedag som jag tror blev hur fin som helst med den familjen och tårtan.. såg helt fantastiskt god ut:) Vi har oxså födelsedagar här på gång .. det blir att baka tårta i helgen:)

Måste ju bara tala om för dig att min Kafferastblogg är nu en ren Musikblogg med utmaningar inom Musik & Foto. Min andra Fotoblogg både skriver jag och är med i en massa fotoutmaningar .. så om du vill följa mig där så är du så välkommen:)

Kraaaaaaaam till dig oxså Lilla Tanta:)

2010-11-22 @ 10:53:31
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hejsan Lilltanta!

tittar in här för att önska dig ett grattis i efterskott

Tårtan var så fin

Kristina

2010-11-22 @ 18:27:57
URL: http://vindvittra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0