Vårröj

Halloy

Ja så var då bloggandet igång och 6st kommentarer första dagen hurra jag trodde inte på någon. Men visst är det roligare att skriva när någon läser.


Jag har fortfarande klarat av att sluta med spelen på facebook, duktig jag. Känns skönt fortfarande blev lite stressad av att hinna med alla spel jag gått med i. Men mina små djur på farmen har jag allt pysslat om. Men så mycket tid jag har till annat nu. Jag har börjat vårstäda klädgarderoberna i sovrummet och så lite köksskåp. Det var visst väldigt behövligt med utrensning. I dag har min stora starka son hjälp mej att stor handla vilket var väldigt behövligt med, det ekade i kylskåpet så tomt var det och barnen klagade. Men nu är det fyllt igen. Tur att jag har min Johannes som kan vara både chaufför och bärare. Just nu har jag tre 15 åringar som bakar muffins i köket, det luktar gott.


Nu ska jag försöka kolla igenom min hemsida som jag helt försummat i flera månader. Tänkte försöka rusta upp den lite med nu när jag kommit in i vårröjningens anda.

Bäst att passa på medan lusten finns hihi


Kommentarer
Postat av: livsnjutare

Hej! Vad duktig du varit! Hade du samma namn innan när du bloggade? Jag kommer inte ihåg det tyvärr, men jag kommer gärna in till dig och hälsar på. Kommer du ihåg mig då?

Ha det gott!

Kram!

2010-04-22 @ 16:48:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2427
Postat av: Anonym

Du får mer än gärna fortsätta i min garderob :) Hahah ja jag tror du hade svimmat :) Kommer knappt in i den /Nilla

2010-04-22 @ 19:11:43
Postat av: Doris

Bra att du meddelar när du skrivit ny blogg ;0).

Så duktig du är att vårrensa, skulle behövas här med !

Är ju skönt att ha starka söner med körkort, jag har två stycken, bara värst att de komme så sällan hem nuförtiden ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-04-22 @ 19:13:01
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: rovie

Hej

Vad roligt att du är tillbaka igen. Jag har letat efter dig må du tro, en inte hittat dig.

Jag skrev i gästboken också.

Tyvärr kommerjag inte in på dina bilder, men kanske är du inte klar där ännu.

Jätteroligt att du tittade in både här och på AB.



Tack för dina kommentarer. Hoppas vi håller kontakten igen nu. Men aj är inte här lika ofta ett tag nu, men ett par gånger i veckan ialla fall.



Ha det gott

Kram

2010-04-22 @ 21:26:38
URL: http://rovie.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har oxå varit duktig idag =) Städade av altanen så nu kan man sitta där och dricka morgonkaffe när vädret tillåter. Din sida är så fin. Har försökt att fixa en på blogg.se men fick inte till detta med designen så jag gjorde den på blogger ist. Nu är klockan kvart i 2 på natten och jag är fortf. uppe. Märks att man är en NattUggla ha ha ha... Du sover säkert redan sött, hoppas jag. Blev riktigt avis på dina bakande muffinsungdomar =D

NattiNatt !

2010-04-23 @ 01:46:03
Postat av: Thessan

fin blogg du har! ja det e mkt roligare att blogga när andra läser å skriver kommentarer! ha en bra helg!

2010-04-23 @ 12:00:49
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: Pimli

Det låter bra att du fått blogglust igen. Jag har också haft en liten paus, men kommer så smått igång igen nu. Jobbar rent skrämmande mycket, så det blir inte så mycket blogginlägg, men kanske det blir bättre framöver. Det ger så mycket att blogga.

När det gäller Facebook så spelar jag inget alls där. Vågar inte börja, för då fastnar jag väl ;o)

Vi hörs!

2010-04-23 @ 18:33:50
URL: http://pimli.se/blogg
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

jah verkligen på tiden att vi fick lite ny mat här tycker jag xD HAHA

2010-04-25 @ 01:45:38
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag har svårt att förstå hur folk hinner med en massa spel på facebook ö.h.t. Jag har fullt upp med att hinna med här hemma och få nån stund då och då vid datorn. Du är duktig som begränsar spelandet.

Kram.

2010-04-26 @ 11:18:58
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0