Hanna gästbloggar

Jo, det var ju så att ni ville få lite information om hur det gått för mamma på operationen och därför bad mamma mig att skriva en liten uppdatering. Hanna Carlsson heter jag och är Anettes äldsta dotter, 18år. Har också en blogg för er som vill veta lite mer om mig. www.litetkakmonster.blogg.se.

Så åter till huvudämnet - mammas operation. Idag någon gång efter nio satte operationen igång och den blev väldigt lång. Men allt tycks ha gått bra under själva operationen. Pappa åkte in och hälsade på mamma tidigare ikväll och då var hon lite vaken i alla fall. Hon var väldigt medtagen och trött, vilket inte är konstigt efter en operation som denna. Hon kunde inte röra benen ordentligt men detta säger läkarna beror på slangen hon har i ryggraden som förser henne med smärtställande. De ska ta bort den och ge henne morfin istället så borde det försvinna. På det hela taget så tycks det ha gått ganska bra ändå för min lilla mamma<3 Gud är med henne, det vet jag. Ändå kan man inte låta bli att oroa sig för sådana här saker. Visst har hon opererats förr men det är lika jobbigt varje gång. Jag hoppas att jag kan få hälsa på henne imorgon, se att hon mår lite bättre. Känns skönt att veta att det finns så många fina människor som stöttar, ber och bryr sig om henne. Det betyder mycket för både henne och mig.

Uppdaterar när det händer något nytt.



(när det gäller bilden så är den vald av min syster. Hon tyckte att jag skulle visa mitt sanna jag nu när jag gästbloggade och allt ;)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad smart av din mamma att ta in dig som gästbloggare så vi får veta vad som händer. Tack för det.

Fin bild! :-)

Kram.

2011-01-23 @ 09:14:40
URL: http://ninni1960.wordpress.com
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 00:19:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0