Nu sticker jag


Ja i morgon sticker jag och på torsdag blir det operation.
Ni ska veta vad otroligt mycket det betyder för mej att ni ber och tänker på mej.
Nu kan jag bara tryggt lägga mej i Guds och läkarnas händer och hoppas på det bästa. Känner mej inte speciellt orolig alls och det är faktiskt tack vare er.

 Jag känner mej buren av er och era tankar. Trodde inte att jag hade så många goda vänner som jag har, tack alla ni . Vi ses och hörs om ca en vecka. Kanske Hanna kan komma och gästblogga för att berätta hur det går. Kraaaaaaaaam och tack till er alla .


Kommentarer
Postat av: Doris

LYCKA TILL ! Jag ska tänka på dig på torsdag, skriver in det i almanackan.

Hoppas att Hanna rapprterar här eller på FB.

Sköt om dig !

Kram

2011-01-18 @ 18:17:12
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Britten sa

å min vän...så mycket jag hade att läsai kapp här inne...mycket har hänt och mycket händer ser jag ..underbara hundar ..jag har också en ny liten molly på gång men allt är int eklart med adoptionen ännu...så håll tummen och jag ska hålla tummen för dig i morgon ..ännu bättre ska jag be en bön för dig allt kommer att gå bra...kram

2011-01-18 @ 18:46:25
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Inger på bloggen

Min vän jag ska tänka på dig på torsdag. Allt kommer att bli bra det känner jag på mig.



Många kramar till dig min vän

2011-01-18 @ 19:09:11
Postat av: Anonym

Lilla gumman

Vad skönt att detta snart är över och att du snart kommer att känna dig bättre

Snälla du be Hanna att uppdatera så fort som möjligt helst på fb ja allra helst privat på min fb så jag kan bli lugn så jag vet att allt e bra med dig

Vi höres så fort du kommer hem och orkar

Kramar Marie

2011-01-18 @ 19:12:17
Postat av: Dis

Ber för dig. Bussigt om Hanna rapporterar :)

Jag har skrivit om dig på en amerikansk sida, så de ber för dig därifrån också.

2011-01-19 @ 22:23:25
Postat av: Erja

Lycka till! Det kommer att gå bra, ska tänka på dig. kram.

2011-01-20 @ 11:17:28
URL: http://towalisa.bloggspot.com/
Postat av: Ninni

Har tänkt på dig massor! Ser här ovanför att det gått bra. Skönt. Hoppas du tar igen dig snabbt.

Massor med kramar!

2011-01-23 @ 09:13:01
URL: http://ninni1960.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0