Nystart igen


Ja nu är jag här igen

Jag hoppas på att kunna komma igång med mitt bloggande igen.

 

Min pappas död i Juli blev ett hårt slag för oss alla och ingenting har varit sej likt. Alla mina ord försvann och snurrade runt i mitt inre i ett enda grubbleri. Men nu känns det som det är dags att reda ut allt igen och livet måste gå vidare.

Ja jag har inte bara fastnat i grubblerier, ska vara ärlig och säga att jag fastnat i facebook med. Fastnade i alla dessa spel. Men till slut kände jag det som ett tvång att hinna med alla skördar och caféer och allt vad det var, så nu har jag gått ur alla utom farmville. Ja lite farmande måste man hålla på med. Men bara på skoj ingen stress eller press.

Ja i mitt liv sen jag bloggade sist har det hänt massor och inget . Kroppen har inte tillåtit mej så mycket. Mest sängliggandes. Tur man har familjen som ser till att det händer lite runt mej.

Ja nu ska det bli ordning på mej och berätta lite vad en Liten tant styr med om dagarna för dej som vill komma och höra. Kraaaaam på er alla hoppas några av er finns kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Jag skyndade raskt hit, så fort jag fick se dina rader. Som du sett har jag inte direkt bloggat något jag heller på ett tag... Men det ska bli såååå roligt att få läsa vad familjen C. styr med och hur du har det om dagarna!

Stor varm kram, Pova

2010-04-21 @ 18:25:22
URL: http://povanorrkoping.spaces.live.com
Postat av: Inger Borg

Hej på dig!!!!



Jaha jag har fastnat på Facebook som nästan alla andra. Kanske tar jag upp Inger på bloggen igen men inte just nu,



Ser det hänt mycket i ditt liv som inte varit roligt. Din stackare.



Hoppas denna kommentaren kommer fram.



Kram från Inger på bloggen

2010-04-21 @ 19:15:00
Postat av: Anonym

Hej älksade Nette ja jag vill med blogga men har ingen ork.Men ska komma inom här så jag får rå om dig lite .många varma kramar Nilla

2010-04-21 @ 19:15:28
Postat av: Ninni

Ok. Så det är här du kommer att blogga framöver. Då har jag rätt länk till dig bland mina favoritbloggar så jag ska hitta hit. Du får ordna så det kommer in en länk på facebook också när du skrivit en blogg så är det nog fler som hittar hit.

Kram.

2010-04-21 @ 20:01:20
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Doris

Härligt att du är tillbaks igen !

Håller med Ninni, fixa gärna så att det syns på FB när du har skrivit något nytt, är lätt som en plätt ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-04-21 @ 22:38:36
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Karin

Håller med dig om det här med Facebook. Det är en kul sida men stressigt med alla spel. Spelar Farmen och Cafe och tycker det räcker. Har lagt Kojjan på hyllan och starat en ny pga olika orsaker. Tråkigt detta med din pappa. Förstår din saknad. Min pappa dog när jag var 24 och nu den 26 har min mamma varit en ängel i 11 år. Tiden går fort men saknaden är densamma. Var rädd om dig. Kom oxå ihåg att din pappa finns med dig i ditt <3 Nu ska jag lägga din sida bland mina favoriter för hit kommer jag igen.

// Kram Karin

2010-04-21 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0